środa, 26 czerwca 2013

Aromalinea recenzja

Jakiś czas temu dostałam trzy próbki zapachów od Aromalinea.pl, które mogłam sobie wybrać. Nie chciałam Wam od razu tego opisywać. Wybrałam sobie zapach: Landrynkowy, Diamentowy i Relaks SPA.

Przepraszam Was, że to zdjęcie jest takie rozświetlone, ale chciałam to dzisiaj dodać. Postaram się potem wymienić zdjęcie na lepsze :)


LANDRYNKOWY
Opis producenta:
Soczysty aromat landrynek o smaku brzoskwiniowym, z dużym powodzeniem odnosi sukces wszędzie tam, gdzie niezbędna jest atmosfera lekkości i dziecięcej beztroski. Podkreśla jakość oferty, świeżość miejsca i produktów. Współtworzy przyjemny i niepowtarzalny klimat miejsca.
Zapach jest bazą dla stworzenia spokojnej, bezpiecznej przepełnionej radością atmosfery. Z powodzeniem stosowany jest nie tylko w branży spożywczej i dziecięcej. Zwiększa zaufanie klientów i sprzyja dobrej zabawie. Zapach ten wzmacnia estetyczne doznania, uwydatnia wyjątkowość miejsca oraz daje odczucie czystości i zadbania.
Korzystnie wpływa na emocje podczas zakupów a tym samym decyzje zakupowe oraz wydłuża czas korzystania z usług.
Trwały i wydajny zapach.
Trwałość zapachu po rozpyleniu: 2-3 dni

Moja opinia: 
Uwielbiam słodkie zapachy, więc jest to mój ulubieniec :) Zapach kojarzy mi się z wodą toaletową Strawberry Fruit z kolekcji młodzieżowej FM Group. Tak samo słodziutkie i przepiękne. Przy tym zapachu nie chce mi się wstawać z łóżka a co dopiero wychodzić z pokoju :) A co z trwałością zapachu? Jest to najtrwalszy zapach z tych trzech, które wybrałam. Rzeczywiście utrzymuje się w pokoju przez 3 dni co jest kolejnym plusem tego zapachu.

RELAKS SPA:
Opis producenta:
Zmysły ludzkie są bramą pozwalającą wpływać na stan ciała i umysłu. Dlatego też proponujemy kompozycję zawierającą między innymi orzeźwiające nuty cytrusowe z dodatkiem melisy, która łagodnie a zarazem skutecznie wyzwala uczucie relaksu i wyciszenia. W klimacie tego zapachu czujemy przenikającą, wszechobecną świeżość. Zapach ten orzeźwia, tonizuje, wprawia w dobry nastrój, korzystnie wpływając na atmosferę i jakość pracy. Jest idealnym rozwiązaniem stosowanym w biurach, salonach i gabinetach kosmetycznych, SPA i miejscach, gdzie liczy się pozytywny nastrój, zaufanie i prestiż. Stymuluje jakość i wydajność. Pozytywnie wzmacnia poczucie bezpieczeństwa i komfort klientów.
Sprawia, że klienci korzystnie oceniają profesjonalizm obsługi i jakość oferowanych towarów i usług.
Trwały i wydajny zapach.
Trwałość zapachu po rozpyleniu: 2-3 dni

Moja opinia: 
Dla mnie ten zapach jest zaskakujący, bo nie umiem określić czym on według mnie pachnie. Mnie ten zapach zdecydowanie pobudza do energii. Chce mi się nawet sprzątać, co już jest dziwne :) U mnie było go czuć w pokoju przez 2 dni i to przy codziennym porządnym wietrzeniu.

DIAMENTOWY:
Opis producenta:
To bardzo przyjemna kompozycja słodko-świeżych nut zapachowych, która doskonale podkreśla atmosferę eleganckich miejsc. Niezwykły przyjemnie miły zapach, który może stać się przyjemnym zaskoczeniem w wielu miejscach. Zwykle opuszczając miejsce klienci zapamiętują tylko te rzeczy, które wpływają bezpośrednio na ich zmysły i dlatego też zapach ten na pewno będzie jednym z przemiłych wspomnień, które klienci zabiorą ze sobą po wizycie w sklepie czy salonie.
Ten zapach spowalnia rytm, powoduje że zapominamy o otaczającym nas tempie życia, zmienia odczucia wobec otaczającego miejsca. Idealny wszędzie tam, gdzie chcemy aby nasz klient rozkoszował się chwilą i nie myślał o otaczającym go świecie ale skupił się na byciu tu i teraz. Zapach, który czasem powoduje że czujemy radość jak dzieci, które właśnie smakują deser malinowy.
Korzyści wynikające z zastosowania zapachu:
podkreśla prestiż miejsca
wzmacnia pozytywne odczucia klientów o jakości oferowanych towarów i usług
podkreśla profesjonalizm obsługi i dbałość o klienta
dopełnia elementy wystroju miejsca
wzmacnia odczucie wyjątkowości miejsca
Niezwykle trwała i wydajna kompozycja.
Trwałość zapachu po rozpyleniu: 3 dni

Moja opinia:
Rzeczywiście działa na zmysły :) Jest bardzo delikatny i mało trwały, przynajmniej u mnie.Na następny dzień już go nie czułam w pokoju. Najsłabszy wśród tych trzech zapachów.

2 komentarze: