poniedziałek, 5 sierpnia 2013

3 Darmowe nowości + drugi blog ;)

Ze względu na to, że ostatnio mało zajmowałam się tym blogiem darmówek też nie mam zbyt wiele.. No ale coś jest :)

 Jak widać drugi raz przyszła mi nagroda z Wesołych Literek z Pol-Maku. Wystarczyło wziąć udział w aplikacji na Facebooku i myślę, że każda lub każdy z Was ma coś takiego u siebie w domu ;)

Dostałam też cztery próbki mleka Bebiko 2 dla Kacperka ;)
Wystarczyło zarejestrować się na stronie i zaznaczyć, że chce się próbki ;)


Ostatnie, czyli to z czego jestem najbardziej zadowolona to notesy z firmy Fakro ;) Bardzo się z nich cieszę, bo sprzydadzą mi się na studiach ;) Są w formacie A4 i kartki wyrywają się im od góry ;) Notesy niestety nie zostały mi wysłane z firmy Fakro tylko dostałam je od mojej kochanej Mamci, która tam pracuje :)




Drugi blog ?
tak!
Założyłam drugiego bloga, który będzie o moim prywatnym życiu, zakupach i wszystkim co jest związane ze mną a nie z darmówkami ;)
Zapraszam na niego wszystkich moich czytelników :)

4 komentarze:

  1. Gratuluję wspaniałych paczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) też otrzymałam nagrodę z tego konkursu :)

    obserwuję i zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też dostałam :) http://darmowe-probki-gadzety.blogspot.com/ zapraszam do mnie :) ja już obserwuję

    OdpowiedzUsuń