poniedziałek, 8 lipca 2013

Tauron

Dzisiaj jak wróciłam z zakupów mama powitała mnie miłym "Co ty znowu zamówiłaś z tej energetyki??" Od razu wiedziałam, że to paczuszka z Tauronu. Byłam ciekawa co jest w kopercie bo była duża. Mi zależało na różowym notesiku, który już widziałam na innych blogach, bo jest mały i prawie mi się zmieści do torebki:)
A co było w kopercie? Mnóstwo wspaniałych rzeczy.. I notes też był :)

Tutaj zawartość koperty:

Jak widać w kopercie były:
- 3 breloczki z krówką z logiem Tauronu
- UV tester wraz z breloczkiem UV testerem
- różowy notesik :)
- zwykły notes z logiem Tauronu
- smycz
- notesik na lodówkę
- zakładko - linijka
- długopis niebieski (różowy)
- pióro kulkowe (szary)


Breloczki:
(przepraszam że takie rozświetlone:) )



Zakładko linijka okazała się także być..


tabliczką mnożenia :)


A tutaj różowy notesik ;)


Notesik w środku:


Wszystkie notesiki:


Długopis i pióro:


8 komentarzy:

  1. Proszę podaj stronę skąd to zamówiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam e-mail do Tauronu.. wejdź na ich stronę i będziesz mieć w zakładce kontakt :)

      Usuń
  2. fajna przesyłka.mi odmówili..pomyśle i na dziewczynę wyśle..:d a miałas jakąś odpowiedz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam tylko z oddziału Tauronu w Krakowie, że nie wysyłają gadżetów ale przyszły mi z Wrocławia :)

      Usuń
    2. DZiekuje...

      Usuń
  3. Świetne gadżety :)
    Dodałam Cię do polecanych blogów :)

    OdpowiedzUsuń