wtorek, 9 lipca 2013

Klub Żyj Długo

Po długim czekaniu w końcu dostałam przesyłkę z Żyj Długo. Wystarczyło zapisać się do klubu i można było dostać tak jak widać na zdjęciu:
- magazyn Żyj Długo
- ulotkę
-kartę członkowską
- prezent niespodziankę 
w moim przypadku to był krem :)

Jest to krem nawilżający do cery zmęczonej i mało elastycznej :)


Informacja od producenta:
-długotrwale nawilża, odżywia i regeneruje
- dzięki wyciągowi z zielonej kawy usprawnia mikrokrążenie, dotleniając i odżywiając tkankę skórną
- zawiera kwas heliantowy będący naturalnym filtrem UV B 
- koryguje owal twarzy i wygładza skórę
- pozwala zachować młody i zdrowy wygląd skóry



4 komentarze:

  1. po opisie wnioskuje że bedzie to krem idealny dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo że używam go dopiero od poniedziałku jestem z niego bardzo zadowolona :) buźka jest bardzo dobrze nawilżona i gładziutka przez cały czas ;) spróbuj się zapisac do tego klubu to może też go dostaniesz :)

      Usuń
  2. nominowałam Cię do Versalite Blog Award :)
    testyprobeczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń