niedziela, 4 sierpnia 2013

Liebster Blog Award

Ostatnio dostałam nominację do Liebster Blog Award od Dagmary z bloga http://kosmetyczne-szalenstwoo.blogspot.com . Bardzo dziękuję za to wyróżnienie ale szczerze mówiąc to nie zajmuje się takimi rzeczami tak więc odpowiem tylko na pytania.

Pytania:

1. Jaka jest Twoja ulubiona firma kosmetyczna?
Uwielbiam.. Garniera ;) Mam pełno ich kosmetyków w domu.. Balsamy, żele do twarzy, wszystko co można u mnie znaleźć w łazience :)
2. Jakie jest Twoje życiowe motto?
"Nigdy nie mów nigdy"
3. Bez jakiego kosmetyku nigdy nie wyjdziesz z domu?
Nigdy nie wyjdę z domu bez... pomadki z Nivea :) taki banał uwielbiam je i przynajmniej moje usta są nawilżone non stop ;)
4. Trzy najważniejsze dla Ciebie rzeczy, które nosisz w torebce.
Telefon,portfel i pomadka z Nivea ;)
5. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Nie mam jakiejś swojej ulubionej ale na chwilę obecną uwielbiam "Impossible" Jamesa Arthura ;)
6. Gdzie spędziłaś/spędzisz tegoroczne wakacje? 
Za dwa tygodnie jadę do Włoch ;)
7. Dlaczego założyłaś bloga?
Na początku założyłam go bo chciałam sobie znaleźć jakieś zajęcie na dłuższe wakacje po maturze. Teraz jednak dodaję tu kolejne posty, bo uwielbiam się z Wami dzielić moimi opiniami o kosmetykach i pokazywać gadżety, które dostaję.
8. Gadżet lub gratis, z którego jesteś najbardziej zadowolona.
różowy notesik z Tauronu ;)
9. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę? 
Pies ;) Mój Spike jest najukochańszym psiakiem na świecie ;)
10. Jaka jest główna tematyka Twojego bloga?
Na początku były to wyłącznie darmowe gadżety ale teraz bardziej zależy mi na testowaniu różnych kosmetyków i opisywaniu ich dla Was ;)
11. O jakiej tematyce lubisz najbardziej czytać blogi?
Uwielbiam blogi kosmetyczne :) Mogłabym je czytać całymi dniami :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz