sobota, 3 sierpnia 2013

Po dłuższej przerwie..

Jest mi strasznie wstyd, że tak długo tu nie wchodziłam i nic nie pisałam ale miałam mnóstwo spraw na głowie.. Najpierw rekrutacja na studia i przygotowywanie do egzaminów wstępnych a teraz już cały czas przygotowujemy się do wakacji i jeździmy gdzieś codziennie na zakupy. Ostatnio też nie zajmowałam się darmowymi gadżetami, więc nie mam nic do testowania ani opisywania. jedyne co ostatnio dostałam to płatki kolagenowe od Beauty Face, ale przyszły uszkodzone tak, że opiszę je dopiero jak mi przyślą nowe :)

Oprócz tego wczoraj wchodząc na mój drugi email zobaczyłam wiadomość z Sample City ;) Okazało się, że jestem w gronie testerek produktów Melisa ;) Już nie mogę się doczekać :) A u Was co tam słychać :)
W najbliższym czasie postaram się też zmienić trochę wygląd mojego bloga i usunąć nieaktualne rzeczy.


2 komentarze: