środa, 19 czerwca 2013

Dzisiejsze nowości

Dzisiaj dostałam dwie paczuszki :) Pierwsza jest z My Bra. W kopercie dostalam trzy sztuki taśmy brafiterskiej oraz kartę stałego klienta. Z tą kartą mamy 5 % rabat w sklepie internetowym www.mybra.pl a także w sklepach partnerskich: eSensa.pl , Obsessive24.pl i Sensomat.pl . Taśmami brafiterskimi można się podzielić ze znajomymi. Można je jeszcze zamówić na stronie: http://mybra.pl/Odbierz-darmowa-tasme-brafiterska-cterms-pol-150.html


Drugą paczuszkę dostałam od Collan Logistics. Pani Bożenka z Jutrzenki wyslała mi kilka firmowych gadżetów. Dostałam dwie smycze z Jeżyków, dwa bryloczki z Akuku i 4 czerwone cosie z appetity, które nie wiem jeszcze do czego służą ;p ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie się dowiem :) 
Teraz dzięki smyczy i breloczkom będzie mi łatwiej znaleźć klucze w torebce :)





2 komentarze:

  1. Hmmm... Ciekawe gadżety;) Może te "cosie" to np coś w stylu spinaczy biurowych?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może :) ja na razie wymyśliłam że można np. włożyć między to kartkę w zeszycie z przepisami.. taki zaznacznik :)

      Usuń