piątek, 7 czerwca 2013

Czekam.. czekam..

W końcu przyjechał do mnie kurier i przywiózł mi paczkę na, którą tak czekałam. Przyszły moje ukochane kosmetyki, które sobie zamówiłam w FM Group. Wszystkie moje rzeczy wyglądają tak :

Mam tutaj 4 pary perfum, ale opiszę dla Was tylko 3, bo jedne zamówiłam szwagrowi na imieniny :) Oprócz tego tak jak już Wam wcześniej pisałam 2 błyszczyki w pomadce, tusz Volume Designer Mascara, puder transparentny i pomadkę lodową. Wspominałam też, że może opiszę dla Was więcej kosmetyków. Tak też zrobię :) Bedzie to błyszczyk Wet lip gloss w odcieniu Innocent Pink i podkład Second Skin Foundation w odcieniu Natural Cream. Gdyby ktoś się zastanawiał co jest w białym pudełeczku to od razu piszę, że jest to tester pomadek, który dostałam z podkładem i błyszczykiem :)
W kolorach błyszczyków w pomadce zakochałam się od razu :)
Są to kolory : Peachy Rose i Shiny Nude 

Wszystkie kosmetyki będę dla Was opisywać stopniowo, żeby się to Wam wszystko nie znudziło w jednym wpisie :)

I przepraszam za bałagan na stole ale wypakowałam od razu wszystko co było w paczce :)

Do zobaczenia Misiaczki <333

0 komentarze:

Prześlij komentarz