wtorek, 11 czerwca 2013

Nowe współprace ?

Jak już Wam wcześniej pisałam udało mi się nawiązać współpracę z firmą "Aromalinea", oferującą nam zapachy do wnętrz. Tak, więc czekam sobie na paczuszkę. Tylko ostatnio mój listonosz chodzi jak mu się chce i jestem bardzo zła.. W tamtym tygodniu chodził tylko 2 razy ! Ciekawe jak mu się będzie chciało chodzić w tym tygodniu.. Mówiąc dalej o temacie mojego postu staram się właśnie nawiązać współpracę z http://szlachetnysmak.pl/ . Na tej stronie możemy sobie zamówić różne kawy i herbaty, ale także fantastyczne gadżety takie jak: drewniane kasetki czy puszki z portretami ślubnymi. Mają też świetne akcesoria np. czajniczki. Najbardziej spodobał mi się czajniczek porcelanowy w kształcie wanny i campingu :) Zobaczymy co mi odpiszą :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz